פיגוע תופת בירושלים: מטען התפוצץ באוטובוס • 20 נפגעו

    "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני אוטובוסים שעולים בלהבות וכעשרה נפגעים מתוכם אחד במצב אנוש ופצוע נוסף במצב קשה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים".
    בנצי לייזרוביץ 12 Comment on פיגוע תופת בירושלים: מטען התפוצץ באוטובוס • 20 נפגעו

    המשטרה הודיעה הערב כי הפיצוץ שאירע באוטובוס בירושלים נגרם כתוצאה ממטען חבלה שהתפוצץ לאחר שהונח בחלקו האחורי של האוטובוס • בפיגוע נפצעו 20 בני אדם, מהם 2 במצב קשה, 7 במצב בינוני והיתר קל

    צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים
    "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני אוטובוסים שעולים בלהבות וכעשרה נפגעים מתוכם אחד במצב אנוש ופצוע נוסף במצב קשה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים".
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שני) הודיעה המשטרה כי הפיצוץ שאירע הערב באוטובוס בירושלים נגרם מפיצוץ מטען שהונח בחלקו האחורי של האוטובוס דבר שגרם לפציעה של נוסעים ושריפה של האוטובוס. בנוסף נפגעו אוטובוס נוסף ורכב פרטי שהיו בסמוך. מזירת האירוע פונו ע"י מד"א 20 נפגעים, מהם 2 במצב קשה, 7 במצב בינוני והיתר באורח קל.

    עוד נמסר מהמשטרה כי "מרגע הדיווח על האירוע הוקפצו כוחות רבים לזירה ובצד פעולות הצלה וחילוץ נפגעים מהזירה הוחל בחקירה נמרצת ומשולבת הכוללת -חוקרים, חבלנים וטכנאי מז״פ ביחד עם חוקרי כב"ה על מנת לנתח ולהבין את טיב ומאפייני האירוע וכי הרקע לאירוע נבחן".

    ניצב יורם הלוי מפקד משטרת ירושלים מסר כי "מדובר בזירה של מטען חבלה שהתפצוץ באוטובוס. בתוך האטובוס מספר נוסעים חלקם נפגעים, כרגע מדובר ב-20 נפגעים ברמות שונות. איך הגיע לשם המטען עדיין בבדיקה. אנו ערוכים לכל תרחיש ולא יודעים על התראה מוקדמת אין לנו סיבה וודאית לביצוע הפיגוע ונבדקת כל אפשרות. הנתונים העובדתיים מעידים לע מטען חבלה שהתפוצץ באוטובוס . בחצי שעה הקרובה נוכ לזהות באופן וודאי מי הניח למי המטען שייך. יש ארגונים מסויימים שמקבלים אחריות אך אני לא רוצה לדבר על משהו לא וודאי".

    כאמור, הפיצוץ אירע באוטובוס קו 12 ברחוב דרך חברון פינת משה ברעם, בעת שעשה את דרכו מהדסה עין כרם לכיוון ארמון הנציב בירושלים, בפיצוץ נפצעו 20 אנשים, מתוכם שניים במצב קשה, שבעה במצב בינוני והיתר במצב קל. כוחות הצלה גדולים הוזעקו למקום ופינו את הפצועים לבתי החולים. כתוצאה מהפיצוץ אוטובוס נוסף שהיה בסמוך – עלה אף הוא באש.

    מיקי כהן ראש סניף איחוד הצלה בירושלים שהגיע לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני אוטובוסים שעולים בלהבות וכעשרה נפגעים מתוכם אחד במצב אנוש ופצוע נוסף במצב קשה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים".

    בשירותי הכיבוי כי לא נתקלו באוטובוס שנשרף כך בפיגוע מאז האינתיפאדה השנייה. רשף רוני סונינו מפקד כוחות הכיבוי וההצלה באירוע: "הצוותים שהגיעו למקום הבחינו באוטובוסים כשהם בוערים בעוצמה רבה, וסביבם פצועים רבים המטופלים על-ידי כוחות מד"א. למרות החום האדיר והסיכון לפיצוצים נוספים באוטובוסים, חדרו לוחמי האש באומץ רב אל תוך האש והעשן וביצעו סריקות לאיתור לכודים ופעולות כיבוי ומניעת התפשטות הלהבות. לשמחתנו לא איתרנו נפגעים ולכודים נוספים ברכבים הבוערים".



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      עכשיו אני מבינה למה שמעתי כ"כ הרבה אמבולנסים.

    2. 11

      דייי ה' ישמור זה מול הבית שלי…אני רואה את כל העשן

    3. 10

      קול חי מה עובר אליכם ?????!!!!! זהלא מצונזר

      1. ברוך השם בסינון נטפרי התמונה הזו חתומה

      2. מה לא מצונזר????
        אסור לשמוע קול של אישה מדברת????
        יש למי שכתב את זה בעיה!!!- איך את/ה חי/ה בעולם???

        1. אנשים שוכבים בבתי חולים ואתם עסוקים בקולות. חבריה קול דממה דקה!

    4. 9

      מישהו יודע כבר מה בכל זאת קרה שם?????

    5. 8

      ידעתי שזה פיגוע!!!
      המ הם פתים????-
      ימחשימם של הערבים ב-ק-ר-ו-ב!!!!!
      שונאת אותם!!!!!

      אגב- מה לא מצונזר פה בידיוק????

    6. 7

      למגיבה 5 כל הפלוסים על התגובה+ זה מהנשים ,וכל המינוסים – זה מהגברים.

    7. 6

      הייתה תמונה של אדם שוכב פצוע מדמם. לכן היא כתבה שזה לא מצונזר וצדקה.
      כרגע התמונה הזאת איננה.